فلزی خود راهنما یک نوع پزشکی برای درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه نه تنها می تواند آسیب های فیزیکی برای بیمارانی که از آن رنج می برند، باعث، آسیب روانی نیز بزرگ است. با بدتر شدن عملکرد کلیه، بیمار در حال افزایش است در مورد اینکه آیا آنها می توانند توانبخشی دست آوردن مجدد و می خواهند بدانند که چه مدت آنها می تواند زندگی می کنند نگران. در واقع این است که برای درمان این بیماری مضر نیست، برای "روانی خود کمک" است نوع دیگری از دارو در درمان نارسایی کلیه، ذهنیت خوب کلید موفقیت است، بعد اجازه دهید ما را نگاه همین دلیل است که "کمک به خود "یک نوع دارو برای درمان نارسایی کلیه است.

نارسایی کلیوی است alway با زوال قدرت بدنی و کم خونی همراه است، به علاوه برای آینده ای ناشناس، ترس از دیالیز و یک بدن ضعیف است. همه آنها خواهد بار به ذهن هر بیمار اضافه کنید. برای بعضی از بیماران، آنها حتی در مورد این بیماری نگران خواهد اعضای خانواده خود را آلوده می کند. بنابراین با کسانی که نگرش منفی، آنها می توانند یک اثر بهتر درمانی می کنید. آنها حتی جرات به بیرون رفتن و ماندن در خانه در تمام طول روز. اما در واقع، در صورتی که می توانید بیرون بروید یک تور که ممکن است آنها را تازه کردن و آن را به سلامت آنها مفید است. شما فقط نیاز به اجتناب از عجله ساعته و زمانی که شما ترتیب برنامه تور خود را، آن را با توجه به شرایط بیماری شما ایجاد کند. شما بهتر است مشورت پزشکان و کارشناسان آنلاین ما خود را قبل از هر گونه تصمیم گیری کند.

بر اساس برخی تحقیقات، فلز خود کمک به بیماران بسیار مهم است. گفته شده است که ذهنیت خوب می تواند برای سلامت شما مفید است، می توان آن را درمان خود را برای رسیدن به دو برابر نتیجه با نیمی از تلاش.

اگر شما هنوز هم سوال دیگر در مورد نارسایی کلیه داشته باشد، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ایمیل با ما، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

فلزی خود راهنما یک نوع پزشکی برای درمان نارسایی کلیه





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، فلزی خود راهنما یک نوع پزشکی برای درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: